fredag 18 december 2009

181209 22:15

8 + 7 blir 15 , det mina vänner , kunde min älskade lillebror svara rätt på idag . Kan jag vara annat än megasupermegadelux stolt ?
Skulle inte tro det !
Plus att han visade mig att han minsann kan skriva hela familjens namn & då ska det tilläggas att vi är 7 st i vår familj .
Han är en stjärna min lilla tomtenisse ! <3
Han har blivit jätteduktig både på bokstäver & siffror & han pratar hela tiden om att han ska "plugga" i sitt rum . Söto !

Som ni förstår så har jag varit hemma hos min kära familj ikväll , där det bjöds på god mat & lyxig ostbricka med kex & konjaksglögg .
Jag & Samuel var givetvis ute i snön där vi gjorde snöänglar & åkte pulka . En helt underbar fredagskväll med dom jag älskar !
Nu sitter jag hemma i lägenheten & ur hörlurarna strömmar Katy Perry´s album One of the boys som är såå bra !
Marcus & Sebastian spelar något spel på ps3 så vi är nog ganska nöjda allihop ! Varsin drink har vi också så mycket bättre än så kan det inte bli denna kväll .
Just nu känner jag mig danssugen & saknar min vän IDA !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar