torsdag 10 december 2009

101209 9:36

Igår var det inte mycket som gick bra . Men trots det så började dagen bra med ett träningspass med Karin, 7.00 var vi på plats & lyfte skrot .
Jobbet gick hyffsat & på kvällen behövde jag vara själv så det var bra att Sebastian skulle träna paintball .
Jag gick till Maxi för att handla lite mat & då köpte jag även lite växter så när jag kom hem gjorde jag en julgrupp , så fint så !
Jag var borta från 17-19 men det var skönt & att gå fram & tillbaka var extra skönt .
Sebastian kom hem strax innan 22 så det var bara duscha & sen mys innan sängdags .
Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon , eller ja , jag gick & la mig efter att Sebastian hade åkt till jobbet vid 7 . Så sov jag två timmar till , underbart .
Imorgon är det upp med tuppen som gäller igen .
See you !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar